هواداران پرسپولیس به سیم آخر زدند | نگو درویش بگو اسکندرِ پرسپولیس

رقابت‌های لیگ نخبگان و لیگ قهرمانان آسیا از چند روز دیگر به صورت رسمی آغاز می‌شود و فوتبال ایران در هر دو رقابت دو نماینده دارد. استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان به میدان خواهند رفت و تراکتور و سپاهان هم لیگ قهرمانان آسیا.
هواداران پرسپولیس به سیم آخر زدند | نگو درویش بگو اسکندرِ پرسپولیس
کد خبر : ۷۴۶۸۷

رقابت‌های لیگ نخبگان و لیگ قهرمانان آسیا از چند روز دیگر به صورت رسمی آغاز می‌شود و فوتبال ایران در هر دو رقابت دو نماینده دارد. استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان به میدان خواهند رفت و تراکتور و سپاهان هم لیگ قهرمانان آسیا.
در این بین مهم‌ترین نگرانی باشگاه‌های ایرانی و به ویژه دو باشگاه استقلال و سپاهان ثبت قرارداد چند بازیکن کلیدی آنها بود که حالا با دلایلی که مسئولان ۴ باشگاه ایرانی در فدراسیون مطرح کرده‌اند و تهدیداتی که ضعف فوتبال باشگاهی به اعتبار فوتبال ملی خواهد زد، فدراسیون فوتبال با افزایش سقف بودجه ۴ باشگاه آسیایی ایران موافقت کرده است.

در این میان درویش، مدیر عامل پرسپولیس که اعتقاد دارد تنها تیمی هستند که سقف بودجه را رعایت کرده‌اند، به شدت به این مصوبه شبانه اعتراض کردند و آن را خیانتی دانستند که تا ابد بر پیشانی فدراسیون می‌ماند.

او همچنین در مصاحبه طوفانی خود گفته فدراسیون که به فکر آبروی تیم‌های ایرانی در آسیاست چرا تکلیف سهمیه ششم خارجی پرسپولیس را مشخص نمی‌کند و از ورود اوستون اُرونوف به لیست زیر ۲۵ ساله‌ها جلوگیری کرده است.

اما اکثر طرفداران پرسپولیس در فضای مجازی نظرات متفاوتی نسبت به صحبت‌های درویش داشتند. آنان که از اول فصل تصور می‌کردند استقلال، سپاهان و تراکتور سقف بودجه را رد کرده‌اند، به درویش فشار می‌آوردند که این قانون در پرسپولیس هم رعایت نشود و برای بازی‌های لیگ نخبگان آسیا بازیکنان خارجی قابل اتکا جذب شود، اما مدیر عامل پرسپولیس با یادآوری سقف بودجه از این کار خودداری کرد. هر چند اکنون هم پرسپولیس بالاتر از رقبایش گرانترین ترکیب لیگ برتر را در اختیار دارد. البته بودند کاربرانی که از اقدام درویش در رعایت سقف بودجه حمایت کردند، که مورد انتقاد بقیه قرار گرفتند.

برخی نظرات کاربران فضای مجازی در این باره را مرور می‌کنیم:

RED LINE: پایان نمایش فدراسیون برای سقف بودجه، این وسط سر پرسپولیس فقط کلاه رفت.

عباس اسماعیل بیگی: سوای ظلمی که در حق پرسپولیس شد یه سوال ذهن منو مشغول کرده… سقف بودجه برای فوتبالی که بودجه نداره فقط یه طنز تلخه… حالا که با سفف بودجه را برداشتید بودجه اش را هم مشخص کنید.. مظلومیت باشگاه پرسپولیس به خاطر رعایت قانون و ظلم آشکار در حق نماینده ایران در شرایطی که چند روز بیشتر به شروع لیگ نخبگان باقی نمانده است

امیر: امروز روز سیاه فوتبال ایران بود. تمام باشگاه‌ها رفتن بازیکن خارجی خریدند. دو ماه تو هتل نگه داشتن و لحظه اخر ثبت قرارداد کردن، یعنی از قبل بهشون اطلاع داده شده بود که یه جوری برنامه ریزی میکنیم که پرسپولیس نتونه یارگیری کنه.

محمدرضا: درویش بمونه، سال بعد اولین خبر: اورونوف از پرسپولیس جدا شد

قرمزته: کار درست رو همون مثلث تاس انجام داد ک بازیکن خوب با قیمت بالا رو جذب کردند. پرسپولیس، چون میدونستن چه خبره درویش هم می‌دونست.

فرزاد راهبان: خب امروز چه اتفاقی افتاد؟ توی روز روشن سهمیه ششم ما رو سوزوندن و مانع رفتن اورونوف به لیست ۲۵ ساله‌ها شدن و برای رقبا سقف رو افزایش دادن اگه ما سقف رو رد میکردیم مثه چنین روزی صاف توی چشم ما نگاه میکردن میگفتن پرسپولیس تخلف کرده سپاهان استقلال و تراکتور نکردن ۶ امتیاز کسر بشه.

منصور اینانلو: سقف بودجه رفت رو هوا و این وسط فقط پرسپولیس ضرر کرد و ۳ماه وارد بحران شد ... نگو درویش بگو اسکندرِ پرسپولیس!

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر